marți, 17 aprilie 2012

Bun venit!

Bine ati venit pe blogul meu despre plante de interior si de gradina..
Pentru ca abia acum invat si eu, in acest loc voi incerca sa sintetizez informatiile gasite despre plantele mele si voi posta fotografii din diferitele lor stadii de viata. Va voi povesti despre obstacolele intalnite, despre solutiile gasite pentru a le depasi si ne vom bucura impreuna la fiecare bobocel si inflorire.
Va astept si pe voi cu comentarii pentru ca am nevoie de ajutorul vostru.
Sa incepem!


3 comentarii:

  1. Bine te-am (re)gasit, Alinuta draga :)
    Ai avut o idee extraordinara cu blogul si cu tema aleasa :)
    Eu mi-am dorit toata viata o casuta cocheta intr-o gradina mare, si acum o am. Numai ca imi lipsesc cunostintele si indemanarea in ingrijirea plantelor. Asa ca toate sfaturile de aici sunt mai mult decat binevenite!
    Succes mult si sa scrii cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Ruxi! sper sa nu te dezamagesc :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...