vineri, 11 mai 2012

Experiente de consumator - Bakker si Sieberz

In cautare dupa planta perfecta, am luat la rand internetul, m-am gandit ca ar fi mai simplu decat sa iau fizic la pas garden store-urile si serele de pe langa Bucuresti.

Astfel, am ajuns la Bakker, o firma olandeza care se lauda cu un foarte bun renume. Acolo, cuprinsa de entuziasm, mi-au scaparat ochii dupa o gramada de floricele :) nu neaparat ceea ce imi trebuia initial, dar nevoile se mai si creaza, mai ales pentru impatimitii de shopping :).
zona denivelata de langa alee
Cand am vazut Floarea Grasa de culoare rosie precum si cea de culoare galbena, mi-am si imaginat ce frumos ar da aceste doua tufe colorate pe o zona mai denivelata de langa aleea ce strabate curtea.
Pentru vasul acela inalt, m-am gandit ca ar merge o Acalypha, o planta curgatoare ce face niste ciucurei rosii. In plus, mi-au stat ochii la un Lorepetalum, un arbust care devine plin de flori roz din primavara pana in toamna...cu siguranta ii gaseam si lui un loc pe undeva in curte :)
Dar, pentru ca plantele nu sunt absolut deloc descrise cum arata la momentul cumpararii si nici cat de pretentioase sunt peste iarna, am considerat ca e mai indicat sa sun inainte de a face comanda. Dupa 30 minute de asteptat in telefon, mi-a raspuns o angajata care imediat s-a aratat foarte indignata in legatura cu faptul ca trebuie sa imi dea informatii despre atat de "multe" plante, mai exact 4 la numar si asta daca socoteam de 2 ori floarea grasa.
Intrebarile pentru florea grasa si Acalypha au fost urmatoarele:
1. Cat de mare e la cumparare?
2. Cate radacini de Floare Grasa imi trebuie ca sa ajunga ca in poza? /Cat timp ii ia Acalyphei sa ajunga ca in poza?
3. In ce conditii rezista peste iarna? (valabil la ambele)
Credeati ca am uitat sa o intreb de Lorepetalum? Nici pomeneala! Dupa ce mi-a raspuns in 2 peri  si pe un ton extrem de artagos la aceste intrebari pentru floarea grasa si acalipha, cand i-a venit randul Lorepetalumului, ce credeti ca a facut? Mi-a inchis telefonul, pe motiv ca i-a expirat timpul alocat pe client! Zbang! Evident, m-am inchinat si am renuntat in a mai face vreo comanda la ei. A fost cea mai umilitoare experienta ca si consumator pe care am avut-o vreodata, dar viata merge inainte :) 

Am respirat adanc si mi-am facut curaj sa repornesc cautarile, de data aceasta cu cei de la Sieberz, iarasi o firma laudata si cu o oferta foarte diversificata. Ei bine ce credeti ca s-a intamplat? 
De data aceasta, am si facut comanda pentru a nu mai pierde timpul, asa ca am cumparat niste iarba de soaldina, o floare grasa si iarba de pampas pentru zona denivelata si niste capsuni curgatoare pentru a le pune in vasul inalt de pe terasa. M-am gandit ca o sa fie foarte amuzant sa am toata vara floricele albe si capsuni in acelasi timp, chiar la mie pe terasa..
Dar cum si cei de la Sieberz sunt zgarciti cu informatiile despre plante la momentul cumpararii, le-am dat totusi un telefon, gandindu-ma ca as avea timp la o adica sa anulez din comanda. Mi-au raspuns la telefon imediat si am rasuflat usurata. De data asta va fi altfel! de fapt, nici pomeneala! Domnul respectiv mi-a declarat foarte amabil ca nu poate sa ma ajute cu nicio informatie legata de plante pentru ca el e doar un om de vanzari si nu a vazut plantele in viata lui. M-a indrumat frumos sa le scriu un email la care mi se va raspunde  saptamana viitoare. Am incercat sa ii explic ca am comanda deja efectuata si ar fi mai eficient pentru ambele parti sa imi faca legatura prin telefon la colega cu informatiile, dar fara succes. Asa ca am scris emailul si astept sa vad ce se va intampla. Dreptul meu de consumator imi permite sa resping o parte din comanda daca aceasta nu imi va satisface asteptarile. Totusi, eu sper sa nu, plantele respective ar face un decor de snezatie in gradina mea. Mai mult, nu ma pot opri sa vizez la veselia din jurul capsunilor ce vor abunda terasa:)

Totusi, aceasta experienta mi-a lasat un gust foarte foarte amar. Sunt profund dezamagita de aceste doua firme straine care in loc sa asigure servicii de calitate, asa cum te astepti in tarile civilizate din care provin, au ales sa trateze consumatorii romani cu indiferenta si batjocura.

Astept si impresiile voastre fericite, sunt convinsa ca exista si alternative ok :)

44 de comentarii:

  1. Am cumparat niste Chiparos Leyland de la Sieberz. O parte dintre ei sunt bolnavi, i-am atentionat, mi-au cerut fotografii ca sa-si dea seama despre ce e vorba, le-am trimis, dar de atunci nici nu semn de viata.
    Tacere totala.
    Sfatul meu este sa va feriti sa cumparati produse de la aceasta firma!

    RăspundețiȘtergere
  2. Referitor la "Sunt profund dezamagita de aceste doua firme straine care in loc sa asigure servicii de calitate, asa cum te astepti in tarile civilizate din care provin, au ales sa trateze consumatorii romani cu indiferenta si batjocura" e si normal pentru ca vanzatorii sunt niste nenorociti autohtoni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am facut greseala de a comanda la Bakker capsuni curgatoare pt terasa si balcon : din 4-5 butasi doar 2 au fost in viata, fructe n-au facut niciodata nici macar fragute si nici n-au inflorit, doar niste frunze care peste iarna au pierit si-n anul urmator n-au mai iesit, desi nici o alta floare din balcon n-a inghetat! Si ca sa fiu mai fraiera, comandasem si un ingrasamant special pe care n-am avut curajul sa-l gust ca cred ca era apa chioara!!! Sieberz n-am incercat, mi-a ajuns o experinta 'scumpa' !

      Ștergere
  3. Feritiva si de firma Starkl nu cumparati nimic ca arata numai fotografii frumoase iarflorile nici nu seamana cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. firma bakker o firma de 2 lei .vor multi bani cu calitate proasta

    RăspundețiȘtergere
  5. cine cumpara de la bakker se inseala amarnic...eu sunt una din persoane pacalita cu bani multi si produse fffff proasta calitate.nu fiti si voi la fel ,dragi oameni cumparati din magazine nu de la firma bakker este firma fantoma credca ...in loc de tigai vinde tabla vopsita sa le fie rusine

    RăspundețiȘtergere
  6. feritiva de firma bakker/////////////sunt falsi la calitatea produselor nimic nu este adevarat din ce au in catalogul lor mincinos

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am cumparat de la sieberz de cateva milioane si au murit toate florile, nimic nu a trait, nu am nici macar o floricica. Gladiolele au putrezit in pamant, bulbii luati de la ei, celelalte le mai am.. si le am de ani buni.. nu mai cumpar niciadata de la ei. Si colega ma a luat de la bakker oferta aia cu 100 de bulbi, sau asa ceva, dar nu a rasarit nici o floricica :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Stimati utilizatori ai site-ului,

    Parerea Dumneavoastra este foarte importanta pentru noi si pentru aceasta, va multumim.
    Regretam ca ati avut aceste neplaceri legate de produsele primite de la Bakker si ne cerem scuze pentru toate experientele negative intampinate.
    Pe aceasta cale, am dori sa precizam ca in urma achizitionarii de produse de la Gradina Bakker, toti clientii beneficiaza de garantie de pana la 5 ani la produsele noastre.
    De asemenea, potrivit drepturilor consumatorului si a legislatiei privind comertul la distanta, aveti la dispozitie 15 zile de la primirea produselor pentru a le returna, fara a invoca un motiv anume. In cazul in care nu mai doriti produsele comandate, nu sunteti multumiti de calitatea lor sau pur si simplu v-ati razgandit, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil de la receptionarea comenzii, pentru a solutiona cererea dumneavoastra.
    Va reamintim ca lucram cu produse vii (bulbi, cormi, tuberculi, rasaduri, trandafiri, copaci si arbusti), livrate direct din pepinierele din Olanda. Avand in vedere natura produselor de gradina comercializate, Bakker va acorda garantie de crestere si inflorire de pana la 5 ani pentru toate produsele de gradina pe care le cumparati. Pentru toate celelalte produse (accesorii si unelte de gradina), garantia este cea data de producator.
    Nu ezitati sa contactati Serviciul de Relatii cu Clientii pentru mai multe informatii privind ofertele, produsele, acordarea garantiei si conditiile de returnare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteți niste falsi asa cum sunt si produsele voastre. Va bateti joc de clienti, in loc sa ii resectati. Pe mine m-ati sufocat cu plicurile promoționale in care figuram in cursa pentru castigarea marelui premiu de 45000 de lei. V-am trimis plicuri cu comenzi la căsuța postală din sectorul 3. Nu sunt atât de naivă sa cred balivernele voastre, dar măcar ati fi putut sa-mi livrați produsele comandate. Am facut in iarna comanda pentru seminte de legume si nu le-am primit nici pana astazi. Si...mai nou, vreti banii in avans (ca la c---e).Zău? Pe bune? Voi aveti toate tiglele pe casă? Sau nu v-a batut inca la usa ANPC-ul?

      Ștergere
    2. Sunteți niste falsi asa cum sunt si produsele voastre. Va bateti joc de clienti, in loc sa ii resectati. Pe mine m-ati sufocat cu plicurile promoționale in care figuram in cursa pentru castigarea marelui premiu de 45000 de lei. V-am trimis plicuri cu comenzi la căsuța postală din sectorul 3. Nu sunt atât de naivă sa cred balivernele voastre, dar măcar ati fi putut sa-mi livrați produsele comandate. Am facut in iarna comanda pentru seminte de legume si nu le-am primit nici pana astazi. Si...mai nou, vreti banii in avans (ca la c---e).Zău? Pe bune? Voi aveti toate tiglele pe casă? Sau nu v-a batut inca la usa ANPC-ul?

      Ștergere
  9. Am comandat de la Bakker un pom dublu altoit prun - cais si au venit doi pomi diferiti pusi intr-o plasa .Nu comandati de la Bakker -mare teapa.La telefon au spus ca poate nu mai aveau pe stoc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am comandat si de la Bakker, si de la Sieberz cu ani in urma. De la Sieberz am comandat acum vreo 6 ani un cires. Anul trecut am avut peste 20 kg de cirese de la el, este mare, frumos si sanatos.
    De la Bakker am comandat flori felurite. In proportie de 60-70% s-au prins si au rezistat cativa ani (probabil vreo 4-5 ani). Erau bulbi, si nu am catadicsit sa ii scot iarna din pamant. Probabil ca daca ii scoteam, ar fi rezistat mai mult...
    Nu va recomand ce sa faceti, dar ma gandesc ca or avea si clienti multumiti, daca inca sunt pe piata...
    Cea mai buna solutie insa este sa contactati firmele autohtone, si eventual sa cumparati flori si arbusti maturi. Asa vedeti mai bine ce anume comparati. E drept, la cu totul alte scoruri...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ar fi trebuit sa va dati seama dupa pozele fotoshopate din site-urile si cataloagele lor de prezenatare, ca firmele mentionate de dvs sunt comercianti care isi inchipuie ca pot prosti pe oricine. Intrati si comparati preturile si calitatea plantelor lor cu cele de pe www.parcuri.ro, care e o firma romaneasca 100% si care presteaza si servicii de gradinarit. Am dat doar un exemplu, dar mai sunt si altii, asa ca nu va mai lasati prostiti de toti smecherii !

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna zuia, sint si firme pricepute in Romania cu un feedback bun in landscaping si in

    comerzul cu plante de interior si exterior.

    Daca aveti nevoie de furnizor de calitate va rog sa ne contactati pe numerul de mobil

    0040 732 962116 sau pe adresa de mail ralphleuschner@mail.com

    Cu stima

    Ralph Leuschner

    RăspundețiȘtergere
  13. Oameni buni, fugiti ca de foc de firmele Sieberz si Covera. De la amandoua am patit inselaciune crasa, demna de un roman foiletin de prost gust.

    RăspundețiȘtergere
  14. DEZAMAGITA PROFUND DE CEI DE LA BAKKER. DE-A LUNGUL ANILOR (3 LA RAND) AM TOT COMANDAT PE SEZOANE DE LA EI, NU M-AM INVATAT MINTE. LA COMANDA DIN TOAMNA AU TRIMIS BUTASII DE TRANDAFIRI DE 1 DECEMBRIE O DATA CU INGHETUL, ASA CA NU M-AM BUCURAT DE EI. LA INTREBARILE MELE SI E-MAILURILE INSISTENTE RASPUNSUL ERA: PANA LA LASAREA INGHETULUI ESTE TIMP SUFICIENT DE PLANTAT". ACUM IN 18 MARTIE 2016 AM COMANDAT BULBI DE GLADIOLE. FIIND TIMP SUFICIENT PANA IN MAI PTR. PLANTARE. AZI 27.04.2016 MI S-A RASPUNS SEC (DUPA TELEFOANE-CU RASPUNS "VIN INTR-O SAPTAMANA" SI ASTA ERA LA INCEPUT DE APRILIE SI E-MAILURI INSISTENTE, AZI AM PRIMIT FAIMOSUL RASPUNS: "REGRETAM DAR BULBII COMANDATI NU MAI SUNT DISPONIBILI STOCUL SE VA REINCARCA PESTE 3 SAPTAMANI. NUMA BINE 3 SAPTAMANI + LIVRARE ALTE 2 SAPTAMANI = VARA PLINA CAND NU MAI AI CE FACE CU BULBII. ASA CA AM INVATAT LECTIA PE PIELEA MEA, MAI ALES CA NUANTELE DORITE NU MAI SUNT PE STOC NICI LA ALTI FURNIZORI.
    DECI DOAMNELOR SI DOMNILOR. SA NE INDREPTAM CU INCREDERE SPRE ALTI FURNIZORI. DA SUNT SI ALTII CARE AU DAT DOVADA DE PROFESIONALISM. DIN PACATE IN ROMANIA SUNT PUTINI; SI DACA NOI CEI AFECTATI FIE IN BINE FIE IN RAU NU NE EXPRIMAM OPINIA AU SA FIE MULTI ALTII CARE VOR SUFERII.
    NUMAI BINE SI SEZON PLIN DE FLORI TUTUROR.

    RăspundețiȘtergere
  15. Folositi sweetgarden.ro sunt seriosi am cumparat de la ei doua plante clematis si un caprifoi roz,frumos ambalate, promti,plante sănătoase 40-60cm care dupa plan tare neg foarte bine si sunt multumita de de produse . Recomand .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cumpărat de la Sweet Garden 8 butasi de vie dar numai 3 s-au prins și 6 pomi fructiferi și unul, cel mai scump nu s-a prins. L-am primit cu rădăcini foarte ciuntite. M-am gândit că știu ei ce fac, însă nu a fost chiar asa. După câteva luni le-am scris e-mail și le-am spus, însă nu mi-au oferit nimic în schimb. Teorii aiurea. Acum am găsit un site pestre.ro. Dacă aveți idee cât sunt de serioși, va rog să-mi spuneți.

      Ștergere
    2. Eu am cumpărat de la Sweet Garden 8 butasi de vie dar numai 3 s-au prins și 6 pomi fructiferi și unul, cel mai scump nu s-a prins. L-am primit cu rădăcini foarte ciuntite. M-am gândit că știu ei ce fac, însă nu a fost chiar asa. După câteva luni le-am scris e-mail și le-am spus, însă nu mi-au oferit nimic în schimb. Teorii aiurea. Acum am găsit un site pestre.ro. Dacă aveți idee cât sunt de serioși, va rog să-mi spuneți.

      Ștergere
  16. Mare greșeală...am cumpărat de la Sieberz România...și mare teapa..flori bolnave...aproape fără rădăcină..și degeaba..bani aruncați în contul lor ..rușine!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am cumpărat si eu de la ăștia trandafiri la pachet alb cu albastru! Albastru de fapt e roz si planetele vai de capul lor dupa 2 ani sunt anemice abia fac cate 2 trandafiri tot sezonul si mai mult de 30cm nu cresc, le-am datîngrășământ special și degeaba. Am cumpărat si din alta parte alți trandafiri tot atunci si dupa 3 ani arata spectaculos julio iglesias. Nu am probleme de sol, pana si aia la 10 ron din market au cresut foarte bine. Vedeta e un trandafir de market cumparat cu 8 lei, catarator care a crescut 3 m dupa primul an, al 2-lea an are 5 m si scoarta de zici ca e copac, face zeci de trandafiri, la fiecare nod.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua.Am c-dat de la toate firmele;Bakker,Sieberz,Sweetgarden,Pepiniera Mizil-Prahova.Locul1-seriozitate,calitate,promtitudinesi respect-PEPINIERA MIZIL,SWEETGARDEN,SIEBERZ,si ultimii BAKKER.Problema la Bakker sint functiomarii de la Bucuresti care fac invirteli nu cei din Olanda-care fac comert cu plante de 70 ani.Daca n-ar fi fost seriosi crwdeti ca ar fi rezistat atita timp pe piata Europei?La Bakker Bucuresti -toti sint corupti si mincinosi isi pun neamurile si cunoscutii sa ia prwmiile ce le-a cistigat altii.DACA N-AR FI CORUPTI TOTI -LA CITA RUSINE SI DEZONOARE LI SE PUN IN CIRCA AR VOCIFERA

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu am avut o experienta neplacuta cu Bakker.Am cumparat un eucalipt care mi-a fost livrat uscat complet!!!Am facut sesizare si am primit altul,un pic mai,,viu",daca pot sa spun asa!!!Da,produsele lor nu arata deloc,dar deloc ca in catalog!Unde mai pui ca sunt si destul de scumpe!Cu siguranta,a fost prima si ultima comanda facuta la Bakker!

    RăspundețiȘtergere
  20. Aveti grija si cu cei de la GradinaMax.

    RăspundețiȘtergere
  21. Recomand cu incredere Pepiniera Mizil.Tot ce am comandat de la ei s-a prins, si sunt cateva zeci de plante din mai multe specii. Nu mai spun ca au cele mai mici preturi de pe piata (pe verificate) la majoritatea plantelor din oferta. O zi buna si spor in noul sezon de plantari.

    RăspundețiȘtergere
  22. ancaioneci@gmail.com9 februarie 2019 la 21:42

    Am cumpărat flori și de la Sieberz patru comenzi și de la Bakker o dată. Nemulțumirea mea față de Sieberz a fost că la un produs pe sezon era de alta culoare de cît cea comandată , de exemplu tranfafirul barkarole a fost un trandafir obișnuit roz , iar narcisele pink nu au fost pink ci galbene, iar pentru că le-am precizat nemulțumirea mi-au făcut reducere la comanda următoare. Am comandat foarte multe produse zambile, crocuși, lalele, narcise , mușcate, trandafiri ( nostalgie este superb și miroase super) , gențiana bicoloră, etc. s-au prins toate , dar arbuștii din fotografii au ani, de exemplu floarea dragostei din fotografia lor are aproximativ 4 ani , am și eu una acasă , iar mușcatele tiroleze cred că sînt 5 fire într-un ghiveci; florile arată așa pentru că sînt bine îngrijite : La mine acasă mușcatele obișnuite arată bine , însă pe cele curgătoare le-am omorît de fiecare dată și nu contează cîte fire pun într-un vas tot nu arată ca în fotografie și nu cresc mai mult de 50 cm; în schimb am fost la Scărișoara iar la o pensiune arătau mușcatele tiroleze mai bine decît cele din revistă ( deci depinde și de modul în care îngrijim florile ) De la Bakker am comandat gladiole și frezii în urmă cu 3-4 ani ; gladiolele sînt super, le pun în cosuri pentru plantat în pămînt , sau le aliniez ca soldățeii, bineînțeles că le scot din pămînt toamna și le pun în beci , le-am îmulțit , dar freziile pe care le-am pus și direct în pămînt și în vase nu au dat nici un semn de viață. Mă uit la catalogul de Sieberz de la care n-am mai comandat nimic de 3 ani , aș mai dori să comand 2 arbuști dar mie frică să nu primesc alte culori decît doresc și de aceea am căutat și alte firme și am vrut să aflu și alte păreri. Sper să vă fie de folos comentariul.

    RăspundețiȘtergere
  23. Jenante flori de la Sieberz. Mai exact niste bete cu 3 frunzulite in capat si cu speranta ca peste un an se vor putea numi hortensii.

    RăspundețiȘtergere
  24. Pepiniera Mizil este pe primul loc in acest domeniu la noi pe piata. Preturi mici, calitate, promptitudine in livrarea coletelor sau cand ceri o informatie. Din tot ce am comandat de la ei dea lungul timpului 98% s-a prins. Recomand.

    RăspundețiȘtergere
  25. Am cumpărat în toamna anului 2017 de 400 roni și nimic nu a fost de calitate.Pur și simplu mi-ați furat acești bani.Pozele sunt frumoase că sa atrageti cumpărătorii.Sunteti niste TEPARI

    RăspundețiȘtergere
  26. Am cumpărat de la GradinaMax pachetele cu trandafiri - 10 trandafiri per total. Nu au fost că imaginea de pe site, în loc de trandafiri Osiris, Black Bacarra , etc am primit 7 trandafiri roșii, unul roz și doi crem. Nu au nicio legalegă cu pozele prezentate. Asa că nu recomand să mai cumpere nimeni de la ei. Am fost multumita de pestre.ro. Trandafirii de la ei sunt exact că în poze.Am cumpărat și de la Starkl si au fost în regulă.

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna seara,am comandat de la Sieberz cutie cu compost..ciuperci si un scorus si sunt foarte multumita.Flori nu am luat asa ca nu pot sa ma dau cu parerea daca sunt ok sau nu.O seara frumoasa si la cat mai multe plante frumoase,asa cum isi doreste fiecare!

    RăspundețiȘtergere
  28. Am mai postat un comentariu în urma cu 3 ani, de atunci am mai comandat la 3 firme. De la GradinaMax am primit 2 trandafiri de cu totul alt soi decit cei comandați, la unul i-am păstrat eticheta cu care a sosit și mi-au trimis în toamna altul, aștept primăvara sa vad dc este cel comandat anul trecut în primăvară. Am mai comandat de la pepiniera Mizil,plantele nu sint prea mari, însă nici prețul lor nu este mare, au cele mai mici preturi de pe piața online, menta de mai multe soiuri, liliacul de vara, margaretele roșii, coreopsisul, toate s-au prins și s-au dezvoltat frumos, astfel ca ii recomand. Am mai comandat crini de apartament și de gradina de la planteo.ro, cei de gradina o sa vad la primăvară ce se întâmplă cu ei, dar cei de ghiveci au inflorit toți 4,în perioada Crăciunului, i-am plantat pe rand și au flori superbe. Bulbi de crin sint mari și sănătoși și recomand plantero.ro.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua!

      Vă rugăm să ne comunicați numărul dumneavoastră de comandă pentru a o verifica în sistem și pentru a gestiona problema ivită într-un mod amiabil.

      O zi frumoasă!

      Ștergere
  29. buna, cu gradina max am avut si eu o experienta fff proasta,am comandat niste trandafiri(teahibriz si urcatori)iar ce am primit nu are nici pe departe legatura cu pozele prezentate,nu recomand la nimeni.teapa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua!

      Ne cerem scuze pentru situația creată, dar suntem siguri că vă putem oferi soluția potrivită. Vă rugăm să ne contactați pentru a soluționa situația care va cauzat neplăceri. Vă stăm la dispoziție și dorim să ne îmbunătățim continuu serviciile pentru ca dumneavoastră să aveți parte doar de experiențe plăcute în colaborarea cu GrădinaMax.

      Cu respect,
      GradinaMax Customer Care

      Ștergere
  30. Si eu ii sfatuiesc pe cei iubitori de flori sa nu se lase amagiti de pozele si de campania celor de la GRADINAMAX.Au un sistem perfect pus la punct de a insela. Trimit flori diferite de ceea ce ai comandat, prost dezvoltate, niste tradafiri maces,se prefac ca iau in seama reclamatiile si pe cheltuiala ta le trimiti florile inapoi, fiindca sunt in garantie, dar surpriza iti trimit aceasi marfa! FERITI VA DE CEI DE LA GRADINAMAX!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua!

      Ne cerem scuze pentru situația creată, dar suntem siguri că vă putem oferi soluția potrivită. Vă rugăm să ne contactați pentru a soluționa situația care va cauzat neplăceri. Vă stăm la dispoziție și dorim să ne îmbunătățim continuu serviciile pentru ca dumneavoastră să aveți parte doar de experiențe plăcute în colaborarea cu GrădinaMax.

      Cu respect,
      GradinaMax Customer Care

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...